27 Haziran 2015

Aynadaki

Pek az kimsenin izlediği, ama izleyen herkesin kesinlikle çok beğendiği, uzun zaman önce çekilmiş bir filmin bir sahnesinde adam içeride oturuyorken kapı çalınır. Kalkıp kapıya doğru yürür. O sırada, kapının yanında asılı duran aynadan karşı duvarda asılı belli belirsiz bir kurt başı görünür. Tam da o anda dokunaklı mı dokunaklı bir müzik çalmaya başlar. Kişi bir izleyici olarak eğer aynada görünenin farkına varırsa ne olup bittiğini hiçbir zaman anlayamaz. Fakat aynada görüneni, ve hatta aynanın kendisini fark edemeyip dikkatini yalnızca görünenlere verdi mi esasında her şeyin farkındadır, zira her şey gün gibi ortadadır. Gelgelelim,,,

16 yorum:

  1. Girişine bayıldım...
    Güzel bir hikayeye başlayabilmek önemlidir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Aze. Teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  2. Selamlar :)
    Son yazındaydım önce, şimdi buradayım. Şaşkınım, çok etkilendim açıkcası :)
    sakinliğini sevdim en çok, sakin ve net :)

    YanıtlaSil
  3. Kapak resmi güzel olmuş Harun. Yalnız, ilkbahara girerken sende ki bu sonbahar hali nedendir acep? Gerçi sen sorsan bana, mevsimsiz derdim ben sana:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aze, beğenmene sevindim. Yalnız, sonbahar hali değil bu, olsa olsa yaz. Hatta yaz başı. :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Yok estağfurullah, öyle der miyim hiç. ;)

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. O zaten bir açıklamaydı. :)

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git