14 Ocak 2017

Küçük kız bundan ağladı

Ben de henüz büyümüş sayılmazdım, fakat yeğenim o zaman küçücük bir şeydi. Eğer kafası gerçekten acımış olsaydı çocukluğun doğası gereği hemencecik ağlaması gerekirdi. Kafasının acımadığı apaçıktı. Zaten de taş, dedim ya, kafasına değil, tokasına değmişti. O halde niçin ağlamış olabilirdi?
***
Kadınların ağlamak için belli bir nedene gereksinim duymadığını, bazen sırf ağlamak gerektiğini düşündükleri için ağladıklarını ben işte o zaman öğrendim.


Geçen yıl bugün sorulmuş sorunun kendimce yanıtı.

10 yorum:

  1. İlgi bekliyorlar azizim, ilgi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden bilgi bekleseler daha kârlı çıkarlar sanki. :))
      Selamlar.

      Sil
  2. Ha ha ha!
    Certain someone'dan yorum bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The certain one bu aralar biraz kızgın gibi. :))

      Sil
  3. Kadinlar guldur cicektir 😜

    YanıtlaSil
  4. İnsan bu, ona ağlar buna ağlar ama 'en çok kendine ağlar', demişler.
    Diğer yandan; kadındır bu, ne yapacağı belli olmaz:-)
    Ha, bir de, erkeklerin atladığı şey şu; kadınlar sustuğunda endişelenmeliler, eğer ağladıklarında endişeleniyorlarsa...
    Yalnız güzel yazı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aze.
      Sustuklarında endişelen, ağladıklarında endişelen, güldüklerinde endişelen... Ne yapsın bu erkekler, ölsünler mi? :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. Seviyorum sizi.
      Her seyin en iyisi sizin olsun.

      Sil
    3. Şahsına münhasırsın Jardzy. :)
      Ankara'ya gel:)

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git