23 Nisan 2015

Manzumeler

Ses
                "R. Alberti" için
Sesim susarsa
Beni kurşuna dizin
Ses ne olsa


Gemi
Ben gitmem ya bilesin
Bırakıp gidersen beni
Kayalıklar orada
Omurgam paramparça

  
Az Önce
Seni düşünüyordum
Biri arkamda durdu
Ateş mi edecek ne
Ağlama
İlk gözümün ağrısı


Hüzün
Soluyan yapraktır hüzün
Eline doğan
Söner pırıltısı Venüs’ün


Lili Marlin
Didyma’da
Yalnızdım
Ay ışığında kumsalda
Şimdi yapayalnızım

  
El Ele
Mavi çocuk pencere
Avcunda kartopu
El ele yürüyor
Çınar yaprağı serçe
Ölüme zulme
  

Neden
Doğa her şeye karşın yenileyecekse
                                             durmadan
Neden önemsemek bunca kendini
Taşlı tarlalarda bir tek gelincik
Savaşmak değmeyeceği ölümsüzlüklere

Vüs'at O. Bener

2 yorum:

  1. Çok güzel bir koleksiyon olmuş.
    İlk şiiri çok anlamadım ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aze. Daha çok öyküleriyle bilinir Bener, manzumeleri de güzelmiş ama. Okuyup beğenince birkaçını burada yayımlayasım geldi. İlk şiiri anlayabilmek için belki de R. Alberti hakkında bir şeyler bilmek gerek. Ben de bilmiyorum kim olduğunu.
      Sevgiler...

      Sil

Yorumunuzda bir web sayfasına bağlantı vermek istiyorsanız buraya bakabilirsiniz.

Yorumlarla ilgili notlar için buradaki sayfanın sonuna bakabilirsiniz.

Sayfa başına git